Csárlikenszington
Ez a játék egy asztali játék, melyhez egy ping-pong asztalra (minél masszivabb, annál jobb) és egy teniszlabdára van szükség (háló nem kell). A játékot éremes ott játszani, ahol nagy hely áll rendelkezésre. A lényeg az, hogy a teniszlabdát az asztalra (csak a teteje) kell dobni, azonban számít az is, hogy a labda hányszor és hol pattan le.
Pontok: DoubleAction 3 pont
TripleAction 5 pont
SimpleAction 15 pont
DoubleBulldeyeShitBonus 20 pont
Flegmion AntiBonus -30 pont
Kezdéskor olyat kell dobni, hogy az min. 5 pontot érjen!
DoubleAction: a labda egyszer pattan le és az ellenfél térfelén
TripleAction: a labda mindkét térfélen egyszer pattan le
SimpleAction: csak a dobó térfelén pattan le kétszer, de az ellenfél oldalán áll meg (a földön)
DoubleBulldeyeShitBonus: gurítva: az ellenfél térfelén (asztalon) megáll. Dobva: ezenkívül csak ott pattanhat is le. Ha az előző körödben ilyet csináltál, nem csinálhatsz most is ilyet, továbbá, ha úgy rontod el, hogy a labda a te térfeleden marad, nem próbálhatod újra, és -10 pontot kapsz ajándékba.
Flegmion AntiBonus: nem sikerül eltalálni az asztal síkját (vagy előbb a földhöz ér).
Ha a labda első földet, vagy asztaltérése előtt valamilyen tereptárgyba ütközik, negatív pontszám esetén 5 ponttal több, pozitív pontszám esetén 5 ponttal kevesebb kerül jóváírásra.
A labdához addig nem lehet hozzáérni, amíg meg nem áll, és aztán sem szabad onnan elvinni, hanem ott kell eldobni. Ha mégis beleérsz megállás előtt, automatikusan a kijelölt határról dobsz. (Ha nincs ilyen, megegyezés szerint.) Ha te dobtál, és a labda a te térfeleden állt meg, ismételten te dobsz, kivéve a DoubleBulldeyeShitBonus esetében (lásd fönt). Ilyenkor a két vagy több dobás pontszáma összeadódik, de az első természetesen csak 0pont, vagy Flegmion antibonus lehet, különben átmenne a labda.
Limitek (kiegészítő):
- nincs köze alimit szó jelentéséhez
- kétféle limit van
- előnynél lehet igénybe venni
- utána végig érvényes (nem lehet lemondani róla)
- gyakorlatilag csak aFlegmion Antibonushoz van köze
1. limit: az igénybevevő csak akkor kap büntetőpontot, ha egyáltalán nem találja el egy dobással az asztal síkját (vagyis előtte érhet földet vagy az asztal más részét is elég eltalálni). Ha csak így találta el, a Flegmionért járó büntetőpont feljegyzendő, ugyanis egyből beszámításra kerül, amint az illető áll vesztésre. Ha még így se találja el, levonatik az AntiBonus, aminek minden ilyen hibánál 15 ponttal nő az értéke (vagyis egyből 45 pont kerül levonásra). Minden ilyen hibánál nő az érték is. A csak hátrányban beszámítandó minuszpontok értéke is ezzel együtt változik, kivéve, amely már a hiba előtt is fel volt jegyezve (vagyis csak a hiba utáni feljegyzendő pontok értéke nő).
2. limit: a lényege sokkal egyszerűbb: ha hibázol, a pont nem kerül levonásra, mert hitelt kaptál rá, ehhelyett a dupláját kell törlesztened 12 kör alatt 5 pontosával. Ha legalább öt pontot elérsz a körben (minden dobás körnek számít) akkor úgy törlesztesz, hogy a pontjaidat is megkapod.
0pont>> 5pont levonás;3pont>>2pont levonás;5pont>>5pont;stb...
Kettő együtt: legalább 60 pont előny kell hozzá, de a kettő lehetőségeit tetszőlegesen lehet igénybe venni.
Kiegészítés: Nem kötelező, de célszerű a játékpálya határait is kijelölni, amelyen ha túlgurul a labda, a pálya széléről dobunk. Szerintem ez minimum kb. 8 m-re legyen az asztaltól, hacsak valami tereptárgy, (pl.: fa, úttest, épület, focipálya) nem engedi meg ennyire kitolni a határokat.(megj.: 1colours)
Ehhez mindenképpen készítek valami szemléltetőt, mert ez szerintem szinte érthetetlen.