Legfrissebbek

  • 2colours: @studygirl: Hát, ez a komment már az örökkévalóságnak íródik alighanem :D A gond mindenesetre az v... (2020.01.21. 22:35) JavaScript óra
  • 2colours: @bacsi97: Nekem más volt a hiba, nem lehetett színt váltani, hanem hibásan fehéret csinált a szín... (2012.08.30. 16:56) Mester Logika hordozható béta 1.8
  • 2colours: @1colours: Ez így normális. És mivel a fájl nem tudja a saját nevét, ezért ez védhetetlen. (2012.06.29. 20:38) Jogunk van hülyére venni a Windows-t
  • 2colours: @bacsi97: Akkor megnyugodtam. Egyébként mielőtt más venné észre: fail van, a gyalog 1-ről indulva ... (2012.06.14. 07:45) Sakk demonstrációs program
  • 2colours: @1colours: A rajzszöges út kis túlzással impró, emlékeim szerint láttam róla képet, de ahogy nézem... (2012.05.31. 16:53) Játéktesztek: Stunts

Bemutatkozás

Üdvözlöm blogunk olvasóit!

Az oldal profilja eredetileg fantáziadús dolgok alkotása volt, mostanra a hangsúly a Minecraft, a játéktesztek és az egyszerűbb programok létrehozása felé tolódott el, ugyanakkor időnként a régi projektek is visszaköszönnek.

Kevésbé szorosan vagy egyáltalán nem kapcsolódó bejegyzéseket az ersterpleght.blogspot.com oldalon olvashattok.

Az egyik admin:

2colours alias Nemokosch

Utóirat: A blog ugyan előkelő helyen foglalkozik a Minecraft-tal, de nem Minecraft-kocka blog, mégha azok is szerkesztik.

A másik admin:

1colours alias gergicse

Utó-utóirat: Szeretettel várunk mindenkit, még akkor is, ha csak kommentálni szeretne.

A harmadik admin:

icsir13

Számológép program 1.1.5

2012.04.24. 17:00 | 2colours | 8 komment

Címkék: számológép karakter crt pascal

Sziasztok!

Hosszú idő után újra frissül a crtCalc! Ennek az oka, hogy a számátírások nem működtek a unitba helyezéses módszerrel biztosan (nekem igen, de remélem, most már másoknak is). Így a ti helyzetetek romlik, mert ezen funkciók használatához az átíró kombópackot is le kell töltenetek, és a számológéppel azonos mappába kell helyeznetek. Kiszedtem az extended típust, fix maximum van, amit csak hatványozásban lenne esélyetek átlépni, ezért csak ott javítottam. Ez a szám a 120^120. A végére bekerült a blog reklámja is, 5 másodperc erejére. Szerintem már elég magas színvonalú ahhoz képest, hogy karakteres képernyőn készült.

Már van:
-4 alapművelet
-10 , természetes és tetszőleges alapú logaritmus 
-4 szögfüggvény: Sin,Cos,Tg,Arctan.
-tetszőleges alapú és kitevőjű hatványozás
-almenü végeredménymentéssel, -beillesztéssel
-lehetőség törtszám beírására
-továbbfejlesztett oszthatóságvizsgáló
-Pi használata
-kritikus hibák elkerülése végett számellenőrző bekérés
-ékezetes betűk
-rómaiból arab szám átíró
-arabból római szám átíró


 

Már a törteket is tizedesponttal és tizedesvesszővel tagolva is be lehet írni!
Aki bugot talál, jelezze(a javítás érdekében pontos leírást kérek)!

Download crtCalc! Freeware! Opensource! No spyware! No adware! No surveys! Just download and use it! Now with even more features! Hungarian language!

2colours

UI: már készül a grafikusra hasonló verzió, kinézete nagyjából meg is van.

A bejegyzés trackback címe:

https://ersterpleght.blog.hu/api/trackback/id/tr683538076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1colours 2012.01.14. 08:07:42

Nagyon jó lett. Bár a cosinus és a tangens színe báncsa a szemem, de ez csak apróság.

2colours 2012.01.14. 09:21:26

@1colours: Bocs, azokat "véletlenszerűen" választottam ki azért, hogy látszódjon, hogy az arkusz tangens egybe tartozik(és ne csak az legyen akkor már más színű).

1colours 2012.01.14. 17:49:19

Én nem látok semmi különbséget a kettő közt, azt nem számolva, hogy az előbbiben fehér a betű. Ha elmondod hol keresgéljek, akkor megnézem, de szerintem semmi.

2colours 2012.01.14. 18:16:41

@1colours: Nem olvastál figyelmesen:)
Nem azt mondtam, hogy ez mást fog csinálni(éppen az volt a cél, hogy ugyanazt csinálja), azt kérdeztem, rosszabb-e valamivel, mert mint említettem, feleannyi sorból lehetett kihozni. Tehát ezt pozitív visszajelzésnek veszem. A betű azért lett más, mert ha szögfüggvényt számoltattál, akkor megváltozott, ezért az egészet fehérre cseréltem.

1colours 2012.01.15. 18:24:42

Probléma! Oszthatóságvizsgálat esetén csak minden második esetben ír ki eredményt. Egyébként jó.

2colours 2012.01.15. 18:53:35

@1colours: Tévedsz. Az a szám kétlépésben történő bekérése(előbb egészrész, aztán törtrész). De nyugodj meg, rájöttem, hogy ezt a furcsa jelenséget hogy lehetne elkerülni :)

1colours 2012.02.25. 18:50:28

Izéééééé... A rómaiból arabbá nem működik. Ha beírok egy karaktert, kiír sok hülye karaktert, és ennyi. Továbbá nem lehet visszamenni belőle a főmenübe. Jó szokásomhoz hűen, hoztam képet is.
kepfeltoltes.hu/120225/arab_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

2colours 2012.02.25. 20:50:36

@1colours: A hiba félig(nem lép vissza a főmenübe) az enyém. Egyébként kompatibilitási probléma, a hiba nálam nem létezik xp-n, linuxon emulátorral viszont a program egyből kiakadt. Egyébként én is láttam korábban, de a ClrScr megoldotta akkor. Ha még mindig nem jó, próbálkozz kompatibilitási móddal (úgy látszik, nem szereti a unitomat).
süti beállítások módosítása